środa, 26 marca 2014

Tag : 40 pytań kosmetycznych:)

Postanowiłam zrobić tag ''40 pytań kosmetycznych'', bo mysle, że dzięki niemu będziecie mogli troszkę mnie poznać od strony kosmetyczno-urodowej :)

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
 Zwykle rano i wieczorem ,czyli 2 razy dziennie.
2. Jaki masz typ cery?
 Mieszana, ze skłonnością do suchej.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
 Żel Vichy Normaderm.
4. Czy używasz peelingów do twarzy?
 Tak, ale niestety nie jestem w tym systematyczna.
5. Jaka to marka?
 Najczęściej Soraya.
6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
 Vichy Idealia lub Ziaja 25+ nawilżająco matujący, zależy to od mojego aktualnego budżetu:D
7. Czy masz piegi?
 Nie mam.
8. Używasz kremu pod oczy?
Tak, aktualnie jest to Loreal Nutrigold.
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Niestety tak
10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
 Przeszłam terapię retinoidami ( być może będzie o tym kiedyś post na blogu, bo myśle, że to ciekawy temat) wiec chyba  mogę powiedzieć, że tak :)
11. Jakiego podkładu używasz?
Rimmel Wake me up lub Maybelline Affinimat
12. Co z korektorem?
 Uzywam rzadko, ale jeśli już to jest to Rimmel Wake me up.
13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
 Niestety ma szarawy odcień.
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
 Jeśli są dobrze przyjklejone i wyglądają naturalnie to według mnie jest ok. Sama u siebie ich nie toleruje:)
15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 miesiące?
 Wiem, nie mam z tym problemu, bo wykańczam maskary średnio co 2 miesiące.
16. Jakiej maskary teraz używasz?
 Loreal Telescopic
17. Sephora czy MAC?
 MAC
18. Masz karte pro do MAC?
 Nie
19. Jakich narzędzi używasz do aplikacji makijażu?
 Głównie pędzli, bardzo lubie pedzle Eco Tools.
20. Używasz bazy pod cienie?
 Tak, zawsze
21. Używasz bazy pod makijaż?
 Zdarza mi się od czasu do czasu, zwykle jest to silikonowa baza z Eveline
22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
 Nie mam jednego ulubionego, ale dominują u mnie beże, brązy, delikatne złoto.
23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
 Eyeliner, zdecydowanie
24. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?
 Jeszcze mi się nie zdarzyło :)
25. Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
 Osobiście za nimi nie przepadam, bo są według mnie uciążliwe przy nakładaniu.
26. Używasz kosmetyków mineralnych?
 Obecnie nie
27. Ulubiona szminka?
 Wszystkie czerwone :)
28. Ulubiony błyszczyk?
 Chyba takiego nie posiadam:)
29. Ulubiony róż?
Obecnie mam z Bourjois i bardzo mi odpowiada.
30. Kupujesz kosmetyki na e-bay/ Allegro?
 Zdarza mi się.
31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
 Jak najbardziej.
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
 Nie
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
  Oczywiście, że tak.
34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
 Raczej nie, no chyba, że porządnie zaśpie:)
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
 Podkład za ciemny o kilka tonów, według mnie wygląda to paskudnie.
36. Lubisz kolorowe makijaże?
 Tak, ale raczej nie u siebie.
37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
 Nie interesuje się na tyle show biznesem, aby móc udzielić odpowiedzi na to pytanie :)
38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu to co by to było?
 Myślę, że podkład.
39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
 Bardzo rzadko.
40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
  Średnio:)

Mam nadzieje, że tag Wam się spodobał, zachęcam do obserwowania i komentowania.
W.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz