wtorek, 8 kwietnia 2014

Od pewnego czasu moje włosy są w nienajlepszej kondycji. Udało mi się jednak znaleźć na nie sposób, a oto i on:
                            Domowa maseczka na zniszczone i suche włosy
Do przygotowania maseczki potrzebujemy:
- jedno lub dwa żółtka ( w zależności od długości włosów)
- łyżkę miodu
- 2 łyżki oliwy z oliwek lub olejku (polecam Baby Dream dla mam)
- łyżka odżywki lub maski do włosów
- kilka kropli soku z cytryny
 
Składniki dokładnie mieszamy. Możemy też podgrzać je w mikrofalówce lub w piekarniku. Następnie nakładamy maske na lekko wilgotne włosy. Zakładamy czepek bądź reklamówkę foliową ( można owinąć też głowę folią aluminiową) i ręcznik. Ja zwykle trzymam ją około godziny, potem myję głowę szamponem.
Po zastosowaniu maski włosy są:
- miękkie
- błyszczące
- gładkie
- nawilżone
- sypkie
 Uwielbiam tą maske. Regularne stosowanie (ok. raz na tydzień) pozwala moim włosom utrzymywać całkiem niezłą kondycje. W dodatku nie jest skomplikowana w przygotowaniu, a składniki do niej znajdziemy bez problemu w naszych domach. Polecam!

W.

2 komentarze:

  1. fajny pomysł na pewno wypróbuje ;)
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jest mi miło poinformować Cie, ze zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !!! Wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w dzisiejszej notce! Pozdrawiam i dobrej zabawy ;)

    http://eveline455.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń