środa, 26 marca 2014

Witam!

Na początku chyba wypadałoby się przedstawić:)
Tak więc jestem dziewczyną (może powinnam  napisac kobietą, bo 18 mam już skończone :P), której pasją jest wizaż, moda i kosmetyki, a także wszelkie projekty DIY. Może ktoś uważa, że to nudne zainteresowania, ale ja odnajduje w nich radość i relaks, a o to przecież chodzi. Postaram się na tym blogu pisać nie tylko o moim kosmetykomaniactwie, ale także o codziennych tzn. ''życiowych'' sprawach.  Mam wiele planow związanych z moją działalnoscia tutaj, ale bardzo wiele zależy od tego, czy ktokolwiek będzie chciał czytać moje posty :)
Od zawsze marzyłam o posiadaniu swojego bloga, na którym mogłabym dzielić się spostrzeżeniami na temat rożnych produktów kosmetycznych, zdrowego stylu życia ( jestem wegetarianka ), mody i zwykłej kobiecej egzystecji  :)
Na razie tyle o mnie :)
Pozdrawiam serdecznie
W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz